KYOCERA Document Solutions lanseeraa KYOCERA FLEET SERVICES -palvelun

Tehokas etähallinnan ja -ylläpidon työkalu

11. marraskuuta 2016

KYOCERA Document Solutions lanseeraa uuden etähallinnan ja -ylläpidon työkalun – KYOCERA Fleet Services. Pilvipohjainen, web-selaimella käytettävä ratkaisu mahdollistaa jälleenmyyjille ja huoltokumppaneille asiakkaiden verkkolaitteiden etähallinnan ja -ylläpidon sekä nopean reagoinnin asiakkaan tarpeisiin.

Aitojen kustannussäästöjen luominen ja keskittyminen asiakassuhteiden parantamiseen ovat ehdottoman tärkeitä asiakkuuksien säilyttämiselle. Palveluna KYOCERA Cloudissa tarjottava KYOCERA Fleet Services (KFS) tekee palvelutarjousten laajentamisesta ja optimoinnista helpompaa. KFS edesauttaa tehokkuutta ja tarjoaa merkittävän kilpailuedun, joka auttaa säilyttämään vanhat asiakkaat ja houkuttelemaan uusia.

KFS:n tuoma etu on mahdollisuus huomattavasti vähentää huoltokäyntien määrää, kun asiakkaan laitteita voidaan ylläpitää, niiden vikatiloja analysoida ja asetuksia muuttaa etänä. Jos huoltokäyntejä kuitenkin tarvitaan, teknikot voivat varautua huoltokäyntiin entistä paremmin, kun heillä on yksityiskohtaisempaa tietoa laitteen tilasta ja he tietävät mitä osia ja välineitä huoltoon saatetaan tarvita. KFS:n ansiosta huoltokäyntejä voidaan optimoida, jolloin huoltokustannukset pysyvät mahdollisimman pieninä ja käyttökatkot mahdollisimman lyhyinä.

KFS mahdollistaa myös tarviketoimitusten tehostamisen. KFS antaa reaaliaikaista tietoa asiakkaan laitteiden värien määrästä ja lähettää sähköpostitse ilmoituksia, kun tarvikkeet ovat vähissä. Lisäksi tällä ratkaisulla voidaan luoda ajastettuja raportteja laitteiden mittarilukemista laskutusta varten. Kyoceran uusi sovellus tukee monimerkkiympäristöjä, minkä ansiosta jälleenmyyjät saavat kaiken hyödyn irti MDS-palvelusopimuksistaan.

”Olemme hyvin tyytyväisiä uuden etähallinnan ja -ylläpidon työkalumme tuomista mahdollisuuksista. KFS tuo lisää hallittavuutta tulostukseen, sillä sen avulla saadaan arvokasta käyttäjätietoa, joka nostaa asiakaspalvelun laatua.

Loppukäyttäjien ei kuitenkaan tarvitse olla huolissaan tietovarantojensa turvallisuudesta, sillä KFS kerää laitteista ainoastaan tietoa, jota tarvitaan laitteiden hallintaan ja ylläpitoon. Sovellus ei kerää mitään tietoja laitteiden kovalevyiltä tai muistista, mitkä voisivat sisältää arkaluontoista tietoa asiakkaasta. Lisäksi kumppanimme pääsevät kiinni asiakkaan verkkoon vain niin pitkäksi aikaa kuin asiakas sen sallii,” kommentoi Kyocera Document Solutions Finland Oy:n General Manager Jarmo Torkamo.

KFS:ää tarjotaan Software as a Service (SaaS) -pilvipalveluna. Tämä tarkoittaa, että huoltokumppanien ja jälleenmyyjien ei tarvitse investoida IT-infrastruktuuriin kuten tietokoneisiin tai palvelimiin, eikä IT-henkilöiden tarvitse käyttää aikaa infrastruktuurin ylläpitoon.



Scroll to top